شرح وظايف و فعاليتها
تکمیل مدارک و تشکیل پرونده ها جهت متقاضیان طرح در کمیته نقل و انتقالات |
بررسی شرایط احراز متقاضیان از نظر امتیاز و سنوات |
لیست گیری و تفکیک پرونده ها جهت طرح در کمیته نقل و انتقالات به تفکیک رسته بهداشتی / درمانی/ اداری مالی/ اداری آموزشی |
پیگیری و تکمیل ارجاعات در سامانه نقل و انتقالات با توجه به مصوبه کمیته نقل و انتقالات دانشگاه |
برنامه ریزی جهت برگزاری کمیته نقل و انتقالات |
ارائه مجوز به واحدهای مبدا و مقصد جهت اعلام پایانکار و صدور احکام مربوط به جابجایی پرسنل متقاضی |
بازبینی و کنترل احکام صادره توسط واحدها |
بررسی موارد پایانکار ، شروع بکار و ارسال گواهی انجام کار نیروهای جابجا شده |
پاسخگوئی به شکایات پرسنل براساس ضوابط نقل و انتقالات |
راهنمایی و ارشاد همکاران واحد و کارگزینی واحدها در موارد مربوط به جابجایی |
ارائه آمار یا گزارش به مدیران مافوق |
انجام هماهنگی با واحدهای مرتبط اعم از مهندسی مشاغل ، مهندسی سازمان، طرح و لایحه، استخدام و معاونت ها و..... |
بررسی آیین نامه ها و بخشنامه های واصله و در صورت لزوم انجام مکاتبات با مقامات ذیصلاح بمنظور رفع ابهامات |
تهیه بخشنامه های مختلف و ارسال به واحدها جهت اجرا |
|
|
|
|
|
|
|
بخشنامه ها