|
همکار ارجمند : ضمن آرزوی توفیق و بهروزی , به استحضار می رساند از آنجایی که یکی از اهداف ما طراحی نحوه ارائه خدمات منطبق بر قوانین و براساس نیاز ارباب رجوع می باشد . از شما انتظار می رود با حوصله و تأمل به سوالات دقیق پاسخ داده و ما را در پیشبرد اهدافمان یاری فرمایید . یاد آوری می شود پاسخ به سوالات و نتایج حاصل از آن صرفاً در جهت ارتقا ٌ کیفیت ارایه خدمات می باشد . |
|
شما می توانید یک یا چند کارشناس اداره را انتخاب نمایید |
ورودی نامعتبر |
|
1) از لحاظ اخلاقی کارشناسان اداره برخورد مطلوب و پسندیده ای دارند. |
ورودی نامعتبر |
|
2) کارشناسان اداره بطور شفاف و با صبروبردباری به هنگام مراجعه مرا راهنمایی کرده اند |
ورودی نامعتبر |
|
3) سطح آگاهی کارشناسان اداره از مجموعه قوانین و مقررات در حد قابل قبولی است |
ورودی نامعتبر |
|
4) نحوه پاسخگویی به سوالات تلفنی توسط کارشناسان اداره رضایت بخش می باشد |
ورودی نامعتبر |
|
5) به هنگام مراجعه به اداره در کوتاهترین زمان ممکن توسط کارشناسان به گیرنده خدمت پاسخ لازم داده می شود |
ورودی نامعتبر |
|
6) در بررسی مستندات توسط کارشناسان اداره سطح نظرات منطبق بر قوانین می باشد |
ورودی نامعتبر |
|
7) کارشناسان اداره در انتقال دانش و تجربیات خود تمام توان خود را بکار می گیرند |
ورودی نامعتبر |
|
8) کیفیت ارایه هر گونه خدمت توسط کارشناسان اداره رضایت بخش می باشد |
ورودی نامعتبر |
|
9.چنانچه در جهت ارتقاء بهبود کیفیت ارائه خدمات اداره ارزشیابی عملکرد کارمندان دانشگاه نظری دارید مرقوم فرمایید. |
ورودی نامعتبر |
|
10.چنانچه در مورد فرد خاصی از همکاران اداره ارزشیابی عملکرد کارمندان نظری دارید مرقوم فرمایید. |
ورودی نامعتبر |
|
11) به نظر شما اداره ارزشیابی عملکرد کارمندان از چه نقاط قابل بهبودی برخوردار است. |
ورودی نامعتبر |
|
12) به نظر شما اداره ارزشیابی عملکرد کارمندان از چه نقاط مثبتی برخوردار است. |
ورودی نامعتبر |
|
13) در جهت کاهش نقاط ضعف اعلام شده چه راهکاری را پیشنهاد می کنید . |
ورودی نامعتبر |
|
14) با شناختی که از فعالیتهای اداره ارزشیابی عملکرد کارمندان دارید اولویت اول کاری را در چه می بینید . |
ورودی نامعتبر |
|
15) آزاد : ( ناگفتنی ها ) |
ورودی نامعتبر |
|
|
|
|