- ضوابط و مقررات ارزشیابی عملکرد مدیران و کارمندان
- ضوابط و مقررات پرتوکاران قانون حفاظت در برابر اشعه
- واحدهای تحت پوشش کارشناسان اداره و برنامه پایش و نظارت
- سامانه های مورد نیاز
- فرمها و نمونه نامه ها
- اطلاع رسانی
- آموزش
- پاسخگویی
- وظایف و فعالیتها
- معرفی همکاران و ارتباط با ما
- ضوابط و مقررات ارزشیابی عملکرد مدیران و کارمندان
- ضوابط و مقررات پرتوکاران قانون حفاظت در برابر اشعه
- واحدهای تحت پوشش کارشناسان اداره و برنامه پایش و نظارت
- سامانه های مورد نیاز
- فرمها و نمونه نامه ها
- اطلاع رسانی
- آموزش
- پاسخگویی
- وظایف و فعالیتها
- معرفی همکاران و ارتباط با ما
ضوابط و مقررات ارزشیابی عملکرد مدیران و کارمندان
ضوابط و مقررات پرتوکاران قانون حفاظت در برابر اشعه
بخشنامه های دستورالعمل تعیین گروه پرتوکاری و میزان درصد و نحوه محاسبه فوق العاده کار با اشعه پرتوکاران ( اعم از اعضاء محترم هیأت علمی و غیر هیأت علمی)
دستورالعمل تعیین گروه پرتوکاری و درصد پرداخت فوق العاده اشعه سال 96 به بعد
بخشنامه های دستورالعمل احتساب افزایش مدت خدمت کار با اشعه
بخشنامه شماره 94/594607 مورخ 1394/10/29 معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه جهت ارسال دستورالعمل احتساب افزایش مدت خدمت کار با اشعه
واحدهای تحت پوشش کارشناسان اداره و برنامه پایش و نظارت
واحد های تحت پوشش خانم هیلدا شفیقی |
واحد های تحت پوشش خانم مریم کاظمی |
واحد های تحت پوشش آقای شهرام فرداد |
بيمارستان شهيد هاشمي نژاد | مركز آموزشي درماني قائم (عج ) | مركز آموزشي - درماني امام رضا(ع) |
شبكه بهداشت ودرمان شهرستان قوچان | مركز آموزشي - درماني ابن سینا و حجازی | شبكه بهداشت ودرمان كاشمر |
بيمارستان شهيد كامياب مشهد |
مركزبهداشت شماره يك شهرستان مشهد | شبكه بهداشت ودرمان خواف |
معاونت درمان |
بيمارستان دكترعلي شريعتي | شبكه بهداشت ودرمان تايباد |
شبكه بهداشت ودرمان چناران | شبكه بهداشت ودرمان درگز | شبكه بهداشت ودرمان سرخس |
مركزبهداشت شماره سه شهرستان مشهد | مركزبهداشت شماره دو شهرستان مشهد | شبكه بهداشت ودرمان فريمان |
شبكه بهداشت درمان بردسكن | بيمارستان سوانح طالقانی مشهد |
مركز آموزشي - درماني دكترشيخ مشهد |
بيمارستان كودكان اكبر | مركز بهداشت شماره 5 شهرستان مشهد | شبكه بهداشت ودرمان رشتخوار |
معاونت توسعه مدیریت و منابع |
بيمارستان ام البنين (س ) مشهد |
شبكه بهداشت ودرمان خليل آباد |
شبكه بهداشت ودرمان كلات |
مركزآموزشي درماني خاتم الانبياء (ص) | معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان |
حوزه ریاست | بيمارستان اميد مشهد |
مركز بهداشت ثامن شهرستان مشهد |
معاونت دانشجویی و فرهنگی |
شبكه بهداشت ودرمان باخرز |
دانشكده داروسازي |
معاونت غذا ودارو |
شبكه بهداشت ودرمان طرقبه وشانديز | دانشكده علوم پيراپزشكي |
معاونت آموزشی | بیمارستان علوی مشهد |
دانشكده بهداشت |
پژوهشکده بوعلی | بيمارستان منتصريه مشهد |
دانشكده پرستاري و مامائي |
معاونت تحقیقات و فن آوری | دانشكده پزشكي | دانشكده طب ایرانی و مکمل |
مرکز تحقیقات چشم و بانک چشم | دانشكده دندانپزشكي | |
بيمارستان ولایت | ||
شبكه بهداشت ودرمان کوهسرخ |
فرمها و نمونه نامه ها
ارزشیابی کارمندان و مدیران دانشگاه
فرم اعتراض به امتیازات ارزشیابی کارکنان دانشگاه
لیست نهایی ارزیابی عملکرد کارکنان
تفاهمنامه یا کاربرگ ثبت و ارزیابی مستمرعملکرد کارمندان و مدیران
نامه ارسال لیست ارزشیابی نهایی
لیست کارمندانی که فرم خود را تکمیل ننموده یا فرآیند ارزیابی خود را به پایان نرسانده اند
فرمهای مربوط به طرح در کمیسیون ماده 20 قانون حفاظت در برابر اشعهفرم های مربوط به دستورالعمل تعیین درصد فوق العاده کار با اشعه سال 96
فرم های مربوط به دستورالعمل احتساب افزایش مدت خدمت کار با اشعه سال 98 به بعد
اطلاع رسانی
چک لیست ارزیابی رابطان ارزیابی عملکرد کارمندان دانشگاه
مراحل اعتراض به ارزشیابی عملکرد کارمندان دانشگاه
مصوبات کمیته رسیدگی به شکایات ارزشیابی کارکنان دانشگاه
آموزش
آموزش سامانه ارزیابی عملکرد موافقت نامه پایش عملکرد
پاورپوینت دوره آموزشی مدیریت عملکرد 34000 دی ماه 1399
پاورپوینت دوره آموزشی امور کمیسیون ماده 20 قانون حفاظت در برابر اشعه آذر ماه 1399
پاورپوینت دوره آموزشی فرآیند و قوانین تبدیل وضعیت استخدامی آذر ماه 1399
آموزش سامانه (ورود به سامانه - رابطان - ارزیابی شونده - حدود انتظارات 1397)
فایل آموزشی مدیریت و ارزیابی کارمندان1
فایل آموزشی آیین نگارش نامه کارکنان
وظایف و فعالیتها
- برنامه ریزی، هماهنگی، نظارت بر حسن اجرای قوانین، مقررات، برنامه ها و خط مشی های ابلاغی
بررسی وآسیب شناسی مستمر به منظور ایجاد فضای مناسب برای فعالیت ها و مأموریتهای محوله - تهیه و تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل های لازم در زمینه کنترل و ارزیابی عملکرد کارمندان، تمدید پیمان، اشعه، تبدیل وضعیت
- انجام اقدامات لازم به منظور استقرار سیستم مدیریت و ارزیابی عملکرد کارمندان و توسعه فرهنگ آن
- مدیریت، نظارت و راهبری سامانه ها و فرآیندهای یکپارچه کنترل و ارزیابی عملکردکارمندان
کنترل، نظارت، ارزیابی و تحلیل مستمر و ارائه بازخورد آن به مدیران در راستای اصلاح سیاست ها، برنامه ها و ارائه گزارش کارنامه یکساله
همکاری در تهیه و تدوین معیارها و شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد کارکنان - آموزش و توانمندسازی مستمر رابطان و کارشناسان و کارمندان و مدیران با همکاری واحد آموزش
- شرکت در کمیته های رسیدگی به شکایات ارزیابی عملکرد کارمندان، حق اشعه و... و پیگیری مصوبات
فردي است كه در بين پرسنل واحد خود به خدمت اشتغال دارد و با آموزش هايي كه در طي سال براي او برگزار ميشود ، با دستورالعملهاي اداري و نظام ارزيابي عملكرد بيشتر آشنا ميشود و با انتقال مهارت هاي فراگرفته به ساير پرسنل بخش واحد محل خدمت خوددرامرارزشيابي فردي توانمندوبامديريت عالي خواهد بود.
- شركت در جلسات آموزشي كه توسط اداره ارزشيابي دانشگاه برگزار ميشود.
- افزايش سطح اطلاعات اداري و مديريتي خود از طريق فعاليتهاي خود آموزي .
- آشنايي كامل با فرم هاي ارزشيابي در سطوح مختلف .
- آشنايي مقدماتي با امور مربوط به كارگزيني .
- آشنايي با معيارهايي كه هريك از سطوح با آن مورد سنجش قرار ميگيرد.
- كنترل دفاتر ثبت وقايع حساس واحد مربوطه .
- شناسايي ارزشيابي كنندههاي واحد و انتقال مهارتهاي ارزشيابي به ارزشيابي كننده ها .
- هماهنگ نمودن ارزشيابي كننده ها در سطح واحد از نظر افزايش آگاهي درخصوص چگونگي روندارزشيابي .
- مشخص نمودن افرادي كه توسط ارزشيابي كننده ها مورد سنجش قرار ميگيرند.
- در صورت صلاحديد تشكيل كميته ارزيابي براي واحدهاي سازماني و يا رشته هاي شغلي كه نيازمند به نظر چندين ارزياب دارد (مانند بهورزان ... )
- جمع بندي نتايج و خاتمه امور ارزيابي در پايان سال (حداقل بهمن ماه هر سال) .
- هماهنگ نمودن روند ارزشيابي واحد با سياستهاي ابلاغي از سوي اداره مركزي ارزشيابي دانشگاه .
- شناسايي معترضين به نمره ارزشيابي و جمع آوري مستندات مربوطه.
- دخالت دادن نتايج ارزشيابي در تصميمات اداري .
- برگزاري جلسات درون بخشي و آشنا نمودن پرسنل با آخرين بخشنامه ها ودستورالعمل ها .
با آرزوی موفقیت و پیروزی برای همه رابطان محترم ارزشیابی .
معرفی همکاران و ارتباط با ما
آقای محمد جعفری قدسی سمت: رئیس اداره تحصيلات: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی سابقه خدمت: 19 سال تلفن : 38760484 داخلی: 9307 ایمیل: jafarighm1[at]mums.ac.ir توضیحات: |
خانم هیلدا شفیقی سمت: معاون اداره تحصيلات: کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی سابقه خدمت: 29 سال تلفن : 38760484 داخلی: 9306 ایمیل: m1[at]mums.ac.ir توضیحات: |
سمت: کارشناس مسئول اداره تحصيلات: کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (گرایش منابع انسانی) سابقه خدمت: 15 سال تلفن : 38760484 داخلی: 9306 ایمیل: kazemim2[at]mums.ac.ir توضیحات: |
آقای شهرام فرداد سمت: کارشناس مسئول اداره تحصيلات: کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی ( ) سابقه خدمت: 16 سال تلفن : 38760484 داخلی: ایمیل: fardadsh1[at]mums.ac.ir توضیحات: |